klachtenbeleid
Als u ergens niet tevreden over bent of een klacht heeft, wij horen het graag.
Het kan voorkomen dat u ergens ontevreden over bent of een klacht heeft. Vrienden van Nieuw-West stelt het op prijs als u dit met ons wilt delen. Een klacht kan gaan over de inhoud van onze dienstverlening, de wijze waarop voorlichting hierover is gegeven, een bepaalde gang van zaken, aspecten m.b.t. de ruimte of de wijze waarop een medewerker iemand bejegent.
Elke klacht wordt door Vrienden van Nieuw-West serieus en met zorg behandeld. Klachten zijn voor Vrienden van Nieuw-West van grote waarde om de kwaliteit van onze begeleiding en coaching blijvend te verbeteren.
Meldingswijze klachten
Klachten kunnen op verschillende manieren worden ingediend: schriftelijk, per mail, telefonisch en in een persoonlijk gesprek. Vrienden van Nieuw-West heeft een formulier ontwikkeld waarmee u uw klacht aan ons kenbaar kunt maken. Onderaan deze pagina kunt u dit formulier invullen en digitaal versturen. Alleen volledig ingevulde formulieren kunnen wij in behandeling nemen.
Per mail:
t.a.v. klachten@vriendenvannieuwwest.nl
Uw mail zal rechtstreeks doorgestuurd worden naar de medewerker die zorgdraagt voor een correcte en tijdige afhandeling
Per Post
Vrienden van Nieuw-West
t.a.v. de afdeling Klachtafhandeling
Willinklaan 3
1067 SL Amsterdam
Externe klachtencommissie
Indien u niet tevreden bent met de geboden oplossing van een klacht of het idee heeft dat na de afhandeling door Vrienden van Nieuw-West, de klacht onvoldoende behandeld is, dan kan de klacht worden voorgelegd aan de externe klachtencommissie van Vrienden van Nieuw-West. Alle leden zijn volledig onafhankelijk. Zij werken niet bij of voor Vrienden van Nieuw-West. De klachtencommissie neemt alleen klachten in behandeling van (of met toestemming van) cliënten of hun wettelijke vertegenwoordigers.
De externe klachtencommissie neemt bij voorkeur uw klacht schriftelijk in ontvangst en is rechtstreeks te benaderen:
Externe Klachtencommissie
Vrienden van Nieuw-West
t.a.v. de afdeling klachtencommissie
Willinklaan 3
1067 SL Amsterdam
Graag eerst meer informatie?
Heeft u vragen over ons klachtenbeleid, ontvangt u graag ons complete klachtenreglement of wilt u hierover graag met iemand spreken? Neem dan gerust contact met ons op via het algemene nummer van Vrienden van Nieuw-West 020-362 79 37 of stel uw vraag via het contactformulier op onze site.
Het kan voorkomen dat u ergens ontevreden over bent of een klacht heeft. Vrienden van Nieuw-West stelt het op prijs als u dit met ons wilt delen. Een klacht kan gaan over de inhoud van onze dienstverlening, de wijze waarop voorlichting hierover is gegeven, een bepaalde gang van zaken, aspecten m.b.t. de ruimte of de wijze waarop een medewerker iemand bejegent.
Elke klacht wordt door Vrienden van Nieuw-West serieus en met zorg behandeld. Klachten zijn voor Vrienden van Nieuw-West van grote waarde om de kwaliteit van onze begeleiding en coaching blijvend te verbeteren.
Meldingswijze klachten
Klachten kunnen op verschillende manieren worden ingediend: schriftelijk, per mail, telefonisch en in een persoonlijk gesprek. Vrienden van Nieuw-West heeft een formulier ontwikkeld waarmee u uw klacht aan ons kenbaar kunt maken. Onderaan deze pagina kunt u dit formulier invullen en digitaal versturen. Alleen volledig ingevulde formulieren kunnen wij in behandeling nemen.
Per mail:
t.a.v. klachten@vriendenvannieuwwest.nl
Uw mail zal rechtstreeks doorgestuurd worden naar de medewerker die zorgdraagt voor een correcte en tijdige afhandeling
Per Post
Vrienden van Nieuw-West
t.a.v. de afdeling Klachtafhandeling
Willinklaan 3
1067 SL Amsterdam
Externe klachtencommissie
Indien u niet tevreden bent met de geboden oplossing van een klacht of het idee heeft dat na de afhandeling door Vrienden van Nieuw-West, de klacht onvoldoende behandeld is, dan kan de klacht worden voorgelegd aan de externe klachtencommissie van Vrienden van Nieuw-West. Alle leden zijn volledig onafhankelijk. Zij werken niet bij of voor Vrienden van Nieuw-West. De klachtencommissie neemt alleen klachten in behandeling van (of met toestemming van) cliënten of hun wettelijke vertegenwoordigers.
De externe klachtencommissie neemt bij voorkeur uw klacht schriftelijk in ontvangst en is rechtstreeks te benaderen:
Externe Klachtencommissie
Vrienden van Nieuw-West
t.a.v. de afdeling klachtencommissie
Willinklaan 3
1067 SL Amsterdam
Graag eerst meer informatie?
Heeft u vragen over ons klachtenbeleid, ontvangt u graag ons complete klachtenreglement of wilt u hierover graag met iemand spreken? Neem dan gerust contact met ons op via het algemene nummer van Vrienden van Nieuw-West 020-362 79 37 of stel uw vraag via het contactformulier op onze site.